*~*min hjärna e skum*~*

ja den e faktiskt det!! idag har jag sprungit 10 km på morronen när benjamin var på dagis å nu VET jag att jag MÅSTE äta för att kroppen ska tillgodo göra sig träningen men så e min hjärna så konstigt konstruerad att ena delen av hjärnan säger ÄT! medans den andra delen säger ÄT INTE!! men nu har jag ändå ätit men gissa vem som sitter här med jordens ångest å bara känner mig tjock å äcklig som ätit!! fan!! jag VILL juh må bra!!!!

jaja men sånt e livet!

benjamin har haft världens bästa dag på dagis idag tror jag *ler* när jag kom å skulle lämna honom på dagis så skulle de precis iväg å åka buss! lyckan var total för mitt lilla troll *ler* de skulle åka till Jökeln dvs hans gamla dagis =o) så han hade mycket att berätta när jag hämtade honom minsann! å nu sussar han men strax ska jag gå in å väcka honom =o)

kl 15 börjar jag jobba *suck* skulle vart ledig idag men Pernilla ville byta så hon blev ledig idag å jag blev ledig 11/4 istället ;oD

nähäpp!

*älskar mina två*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback