*~*Lista*~*

1. Vad heter du?
Linda Maria Carlsson

2. Vad är det för färg på dina byxor?
jag har inga byxor men har en svart kjol istället

3. Vad lyssnar du på just nu?
ingenting faktiskt...smattret från tangenterna å datorns surrande

4. Vad gjorde du igårkväll?
somnade framför tv:n *haha*

5. Hur är vädret hos dig just nu?
strålande sol å underbart

6. Sista personen du talade med i telefon?
hmm det var nog med mamma igår kväll

7. Det första du lägger märke till hos andra människor?
ögonen

8 GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
snodde den från Very å hon e en väldans trevlig person =o)

9. Hur mår du idag?

Dunderförkyld så det e väl inte så där jättebra....

10. Favoritdryck?
Loka/Ramlösa med smak =o)

11. Favorit alkoholbaserad dryck?
Vitt vin

12. Favoritsport?
hockey å utförsåkning att titta på..löpning å Bodypump när jag tränar själv =o)

13. Hårfärg?
Lite rödaktigt just nu....

14. Ögonfärg?
Blåa

15. Soluppgång eller solnedgång?
Midnattssol (sol dygnet runt ;oD)

16. Syskon & deras ålder?
en halvstorebror 37 år...

17. Favoritmånad?
mars (här uppe i norr)

18. Senaste filmen du såg?
oj det kommer jag inte ihåg men var väl nån på tv för ett tag sen *skratt* e dålig på att se filmer numera...mest benjamins filmer som går varma här *skratt*

19. FAVORITDAG I VECKAN?
Alla lediga dagar ;oD

20. Favorithobby?
Träna!! å familjen såklart =o)

21. Är du för blyg för att bjuda ut någon?
jo det e jag nog men nu behöver jag inte ha det problemet längre eftersom jag har hittat mannen i mitt liv!  

22. Favoritlåtar?
"Utan dina andetag" - KENT  "det vackraste" - Cecilia Wennersten

23. Sommar eller vinter?
sommar

24. Kramar eller kyssar?
måste man välja? jag säger både och =o)

25. Choklad eller vanilj?
vanilj

26. VILL DU ATT DINA VÄNNER SVARAR?
kopiera in i era bloggar..kul läsning juh ;oD

27. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Jenny kanske ;oD

28. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
inte en susning

29. Hur bor du, och med vem/vilka?
I ett fint radhus med min sambo å våran son

30. Vad läser du för böcker?
svenska författare..typ Liza Marklund, Kajsa Ingemarson, Åsa Larsson, m fl

31. Hur ser din musmatta ut?
Nalle Puh, Tigger, Nasse å Ior busar på den ;oD

32. Kan du korsa ett öga i taget?
kan man det?

33. Är du romantisk?
nja försöker väl men kanske inte världsbäst på det

34. Är du lycklig?
JA!!

35. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
De som läser bloggen kanske

36. Vad ska du göra imorgon?
hmm jobba 7.30-14 å sen vete tusan...hämta benjamin från dagis iaf å sen får vi se =o)

37. Saknar du något av dina ex?
absolut INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback