*~*kom på*~*

vet ni?!?!
eller ja det vet ni juh inte än

min bror ska gifta sig i sommar!! *tjoar* (fast jag e fortfarande skeptisk till att han gör dte...har juh inet sett honom som den seriösa typen sen har var tillsammans med Anna för typ 10 år sen *skratt*)
men skulle de inte gifta sig så får vi juh iaf en liten semester på Gotland innan vi åker ner till skåne ;oD
vilken himla tur att det var 21/7 som de ska gifta sig..jag börjar egentligen semestern 23/7 men så klart har jag bytt å grejsat så vi kan åka ner redan den 19/7 =o)

happ vilken grej att få gå på bröllop =o)

näe nu måste jag dra =o)

happ!

*väntar fortfarande på att Persbrandt ska komma in på coop å handla nått* kanske ikväll?!?! ;oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback