*~*Kändis*~*

japp idag har jag sett å pratat med en kändis! det ni!! ;oD
Isabella Scorupco (stavas det så?) var å handlade idag på Coop ;oP men hon fick inte betala i min kassa *skratt*
jag satt i ShopExpress å där får vi inte ta "vanliga" kunder å hon kom dit...kändes dock töntigt men vad skulle jag göra...inte hade jag kunnat ta henne bara för att hon e kändis heller..hade juh oxå varit töntigt! men hon blev inte sur utan sa mest "ojdå förlåt det visste jag inte" =o) så kunden bakom henne sa till mig när han kom fram till kassan "här behandlas alla lika" *skratt*
det var kul...fast om Persbrandt hade kommit så vete tusan om jag hade kört iväg honom *flinar* han e juh oxå här å filmar! hade vart nice å se honom nån dag ;oD

näpp nu e det sängen! *gäsp*

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Neeeee..Persbrandt kan man inte bara köra iväg *flinar*...

2007-04-18 @ 11:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback