*~*Fullt upp*~*

jahapp här e det fullt upp från morron till kväll *gäsp*
nu e jag riktigt trött i ögat..men men snaaart e det klart i köket!! idag har jag å älsklingen tapetserat i köket å det blev sååååå himla fint!!!!! *toknöjd* varje gång jag går förbi köket måste jag gå in för att titta å bara njuta av att det e så förbannat fint!!!
se om älsklingen å pappa kan fixa det sista imorron förutom handtagen då som vi kan sätta på söndag!! men tänk att planen egentligen var att BÖRJA sätta upp det nu i påsk men så e det nästan helt färdigt!! det e skönt det! 
sen ska jag bara storstäda resten av huset oxå för det e kaos överallt men det blir juh lätt så när man renoverar nånstans att resten av huset blir lidande!!
nåja men jag e juh ledig 5 dagar till!! skönt med långledigt verkligen!! =o)

imorron e det påskafton..mamma jobbar kväll så pappa å min mormor ska komma hit å äta med oss! =o) 

idag har benjamin varit med moffa å åkt kälke i en stor backe! å han var sååå stolt när han kom hem! berättade på engång allting *ler* å så sa han när han kom in i köket "vilka fina gardiner ni har!" *skratt* gullunge =o) men inte så lätt att skilja på gardiner å tapeter för en liten en ;oD eller han vet juh att gardiner hänger i fönstrena men han visste nog däremot inte att det heter tapeter..kanske eller nått..iofs var det juh blommor på tapeterna så kanske därför han sa gardiner ;oD

ååååå Modo vann idag!! 1-1 i matcher nu!! *heja heja*

nähäpps lite kvalitetstid med älsklingen skulle inte skada ;oP

happ!

Glad Påsk på er!! =o)
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du måste juh fotografera det fina köket *ler*

2007-04-07 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback